Tekniset tiedot:
- Alumiininen CNC-koneistettu luja ja tiivis kotelo: IP65 - suojattu pölyltä ja vedeltä, kuitenkin kevyt: vain 385g.
- 8 polttoainesuutin ohjausta (5A)
- 6 sytytysohjausta -ohjaa suoraan puolia tai erillisiä pääteasteita- ohjelmasta valittavissa (15A)
- 6 AUX ohjausta (5A)
- 4 stepperi- askelmoottori ohjauksia (6,5A), voidaan myös käyttää kuten AUX ohjaukset
- 2 EGT pakokaasulämpöparia suoraan kytkettävissä
- 2 nakutuasanturi sisääntuloa
- Sisäänrakennettu laajakaistalambdaohjain Bosch LSU 4.2/4.9 -anturille
- Sisäänrakennettu MAP-anturi 400kPa
- Sähkökaasuohjaus
- Cruise control -vakionopeussäädin
- Sisäänrakennettu vallitsevan ilmanpaineen anturi
- 4 digitaali sisääntuloa VR/Hall - ohjelmasta valittavissa
- 3 analogia sisääntuloa (kaasunasento, veden- ja ilmanlämpötila)
- 6 muuta analogia sisääntuloa (0-5V)
- Flex fuel anturin sisääntulo
- 3 erillistä katkaisija sisääntuloa
- sisääntulot ajoneuvon nopeudelle ja toiselle nokka-akselille
- Sisäänrakennettu CAN-moduli, sisään- ja ulostuloja varten, ohjelmoitavissa. Uutta: EMU lähettää OBD2- dataa CAN-väylään.
- tukee 1-12 sylinterisiä moottoreita
- tosiaikainen automaattisäätö polttoainekartan säädön nopeuttamiseksi
- Haldex tai Mitsubishi -keskitasauspyörästön ohjaus
- triggeriskooppi asentotunnistinsignaalien tarkasteluun
- tukee lukuisia alkuperäisiä kampiakselinasentotunnistin hammastuksia, mm: multitooth, n-1, n-2, n-3, n+1, Nissan trigger, Toyota 2JZ VVTi, 4+1 (honda k20), multitooth (honda K20). Honda J35A8, Rover/Lotus Elise 18-1-18-1, Ford TFI, Porsche 944 132-hammasta, Porsche Carrera 3.2 129 tooth, Subaru 36-2-2-2, Subaru 6-hammasta, BMW M3 E30 116-hammasta, Audi 5-syl.135-hammasta, Renault Clio Williams 44-2-2, VW R32, Dodge SRT, VW 1.8T, 3UZ-FE VVTi ja niin edelleen. Myös useimmat muut VVTi/VANOS moottorit.
- maksimi rpm 16000
- suihkutusajan resoluutio 16us
- sytytysajoituksen asetusresoluutio 0,5 astetta
- nakutustunnistus 1-20 kHz
- Speed Density, Alpha-N algoritmit polttoaineen syötölle
- VE taulukko 16x20, asetusresoluutio 0,1% VE
- Sytytysennakko taulukko 16x20, asetusresoluutio 0,5 deg
- AFR tavoitetaulukko 16x20, asetusresoluutio 0,1 AFR
- suutinohjauksen jännitekompensaatio
- puolan latausajan säätö kierrosluvun mukaan
- käyttäjän kalibroitavissa olevat anturit
- PID joutokäyntisäädön ohjaus
- ahtopaineohjaus
- ilokaasusuihkutusohjaus
- AUX ulostulot polttoainepumpuille, jäähdytyspuhaltimelle jne...
- motorsport ominaisuuksia mm: Antilag, lähtörajoitin, vaihdekohtainen vaihtovalo, flatshift - sytytyksen katko, Traction Control -luistonesto
- tiedonkeruussa yli 100 parametriä
- Check engine- valon ohjaus
- 63 pinniä ECU:n liittimessä
- tavallinen USB ohjelmointikaapeli sopii suoraan laitteeseen ilman erillisiä adaptereita
- yhteensopiva useiden vakioautojen CAN-väylämittaristojen kanssa (mm. BMW E46, Citroen, Mini Cooper, jne..)
- 24 kuukauden takuu
Tarkemmat tiedot ja ohjeet löydät valmistajan sivuilta:
www.ecumaster.com/products/emu-black/