Käyttö- ja toimitusehdot

Käyttö- ja toimitusehdot


Voimassa 7.3.2022 alkaen

Verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Plaid Tech Oy, 3199020-3 . Tuotteita myydään kuluttaja-asiakkaille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta www.plaidtech.fi

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen viitteen/tilausnumeron
  • Antamasi yhteystiedot
  • Ostetut tuotteet ja niiden hinnan
  • Valitsemasi maksutavan

Plaid Tech Oy pidättää oikeuden perua asiakkaan tilauksen, kun kyseessä on selvä hinnoitteluvirhe. Hinnoitteluvirheen vuoksi tilaus voidaan perua, jos kyseessä on merkittävä ero tuotteen normaalihintaan ja keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen, että kyseessä on virhe. Hinnoitteluvirheeksi lasketaan esimerkiksi tilanne, että tuotteen hinta on 0,00 EUR.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Laskutus ennakkoon, Maksu noudettaessa

Mikäli maksutavaksi on valittu laskutus ennakkoon, toimitetaan tuotteet vasta, kun rahat ovat siirtyneet Plaid Tech Oy: pankkitilille.

Maksu noudettaessa maksutavalla on mahdollisuus maksaa tuotteiden noudon yhteydessä yleisimmillä pankkikorteilla tai käteisellä (tasaraha).

Toimitus

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika Suomeen on 2-7 arkipäivää. Toimitusaika alkaa maksusuorituksen saapumisesta myyjän tilille. Kampanjat, viikonloput ja pyhät saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan. Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilausvahvistuksessa.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä, riippuen tilauksen koosta.

Toimituskulut lasketaan tuotekohtaisesti ja riippuvat toimitustavasta. Lopulliset toimituskulut riippuvat myös tuotteen koosta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksesta veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennenkuin vahvistat tilauksen.

Toimituksen seuranta

Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tilausta tehdessä ilmoitettuun osoitteeseen.

Palautus ja vaihto

Palautusehdot Suomessa

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 9,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

Palautuksesta täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@artisaani.fi

Pakkaa tuote / tuotteet hyvin ja liitä palautuksen mukaan nimesi ja yhteystietosi, sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten

Palautus Postin kautta:

Kirjoita paketin päälle osoitetietomme

Palautusosoite on:

Plaid Tech Oy

Hannu Kukkonen

Uudenmaankatu 32-34 B 10

05800 Hyvinkää

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 10 - 15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan asiakkaan ilmoittamalle pankkititlille. 

Mikäli asiakas palauttaa tilauksen Plaid Tech Oy:lle kokonaisuudessaan, palautamme asiakkaalle tilauksen yhteydessä veloitetut alkuperäiset toimituskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä. Käsittelykulu 9,90€ veloitetaan kaikista palautuksista riippumatta siitä, että palautetaanko tilaus kokonaisuudessaan vai osa tilauksesta.

Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus.

Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja jos tilausta ei tämän jälkeen haluta vastaanottaa uudelleen, veloitamme 10 € kuluja noutamatta jääneestä tilauksesta. Jos et ole ehtinyt noutaa pakettiasi ja haluat tilauksen vielä uudelleen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uudesta lähetyksestä: hannu@plaidtech.fi

Toimipaikkapalautuksena palautunut paketti voidaan lähettää uudelleen korkeintaan yhden kerran.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Plaid Tech Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

Vaihdot
Vaihto onnistuu vain saman hintaiseen tuotteeseen. Emme varaa vaihtoa varten tuotteita etukäteen. Lähetä tuote ylläolevien ohjeiden mukaisesti meille. Kun pakettisi saapuu ja tulee käsittelyyn, tarkistamme tuotetilanteen ja laitamme uuden tuotteen matkaan. Jos toivomasi tuote on kuitenkin loppunut, laitamme sinulle hyvityksen maksuun ilmoittamallenne tilille. Saat kuittauksen sähköpostiisi, kun asiasi on käsitelty.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@artisaani.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksess, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle / postille.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Plaid Tech Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Plaid Tech Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmansille osapuolille. Pois lukien tietosuojakäytännöissä mainitut asiat.

Force majeure: Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta Plaid Tech Oy:ltä.

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.